ganduri

Ideea de dreamcatchering mi-a venit pe 2 aprilie, cand I did it my way! poate nu in cuvintele astea, poate nu cu denumirea asta, dar samburele, conceptul, miezul il aveam inca de atunci!

Ce e dreamcathering? este ajutor, sprijin, putere, unire, continuitate, dezvoltare, asumare, progres, este mijlocul prin care poti face ca visele altora sa devina realitate.

Dreamcatchers se contureaza ca o agentie de atragere de fonduri si suport pentru ONG -stabila, activa, eficienta, inovativa.

Multi prieteni mi-au sprijinit ideea, au crezut in ea si in mine, au inteles ca piata cere asa ceva si daca nu eu, atunci cine?

Le multumesc ca au facut-o de la inceput si inca o mai fac!

Dreamcatchers Romania  a crescut deja proiecte frumoase, cum ar fi Edulier (http://eduliercorbeanca.wordpress.com), a dezvoltat organizatii( scoalainternationala.ro), a auditat strategii de fundraising( telefonulcopilului.ro), a educat tineri fundraiseri, a transmis altora din cunostinte, tactici si abilitati, a scris despre atragerea de fonduri si profesia asta, a fundraiserilo( arcromania.ro).

Am vorbit despre toate astea in ultimele 3 luni la radio si TV, am publicat materiale interesante, dar nu am uitat o clipa ceea ce mi-a pus in gand la inceput: sa creez un val de atitudine de FR si in 3 ani sa am o generatie de Fundraiseri crescuti de mine!

Sa-mi tineti pumnii sa reusesc asta,

Cu drag, Cristiana Ionescu, Dreamcatcher

Lasă un comentariu