CAMPANII ONG

 2016 Essay Competition imagine site-blog

Scoala de vara in Marea Britanie cu doar 250 de… cuvinte

Cauta cuvintele potrivite, aranjeaza-le in idei originale, adauga un strop de creativitate, imaginatie si talent si poti pleca, la vara, in Marea Britanie. Provocarea vine din partea Asociatiei Shakespeare School pentru Educatie, in cadrul celei de-a 8-a editii a “Shakespeare School Essay Competition”.

Concursul de creatie in limba engleza cu participare GRATUITA, organizat la nivel national, lanseaza astazi invitatia de a participa catre toti elevii de gimnaziu si liceu cu varsta intre 11 si 20 ani.

 

“Shakespeare School Essay Competition” ofera sanse egale tinerilor din intreaga tara de a experimenta viata intr-un campus universitar britanic de top si de a studia limba engleza la cele mai inalte standarde.

 

Cei care intra in competitie pot castiga premii in valoare totala de peste 5.000 de euro: doua tabere in Marea Britanie, cursuri de limba engleza la Shakespeare School, taxe de inscriere la examenele Cambridge, carti, dictionare si multe alte surprize.

 

Tema acestei editii este: #thegenerationgap

 

Pentru a participa, elevii trebuie sa scrie un text original in limba engleza prin care sa isi exprime propria viziune despre ce pot invata adultii de la generatia lor. Eseul trebuie inscris pe site-ul shakespeare-school.ro, in perioada 11 ianuarie – 30 martie 2016.

 

Autorii celor mai bune 30 de eseuri sunt invitati in etapa a 2-a a competitiei: interviul cu profesorii Shakespeare School, in urma caruia se stabileste ierarhia finala. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Festivitatii de premiere, care va avea loc in Bucuresti, in luna iunie 2016.

 

Concursul este inclus in Calendarul Activitatilor Educative al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti.

 

Ambasadorul celei de-a 8-a editii „Shakespeare School Essay Competition” este Andy Szekely – speaker, trainer, autor si antreprenor. Rolul sau este acela de a oferi participantilor un exemplu personal si profesional de perseverenta, gandire creativa si performanta sustinuta prin pasiune.

 

Mai multe detalii despre tema si regulament se gasesc pe pagina competitiei, aici.

 

Parteneri educationali si sponsori: Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, Federatia VOLUM, RATE – Romanian Association of Teachers of English, BETA – Bucharest Enghlish Teachers Association, FNAP – Federatia Nationala a Asociatiilor de Parinti, Consiliul National al Elevilor, Ubisoft, Carturesti, British Council, Fischer International, Arcub, Simaco Advertising.

 

Parteneri media: TVR, Europa FM, Adevarul, Am doar 18 ani, AncaDuma.ro, B365.ro, Blidaru.net, Blogunteer.ro, Clubul Magic, Dreamcatchers Romania, Edu-News.ro, FDSC (Fundatia Pentru Dezvoltarea Sociatatii Civile), stiriong.ro, Gazeta de Stiri, Iqool.ro, nONGuvernamental.org, Romania Pozitiva, Romanticu.org, Sfatul Parintilor, Societate si Cultura, SuntParinte.ro.

 

Organizator:

 

Asociatia Shakespeare School pentru Educatie, fondata in anul 2011, este o organizatie nonprofit ce are ca misiune sprijinirea tinerilor talentati sa isi urmeze pasiunile prin perfectionarea limbii engleze si ajutarea copiilor cu oportunitati reduse sa se dezvolte si sa invete limba engleza. Printre proiectele asociatiei se numara burse de studiu pentru aprofundarea limbii engleze, concursuri de creatie avand ca premii scoli de vara in Marea Britanie, campanii in licee privind certificarile internationale cat si cursuri de engleza predate de peste 200 de voluntari copiilor din cele 30 de centre sociale partenere din Bucuresti si alte orase ale tarii. Asociatia promoveaza dezvoltarea tinerilor intr-un mediu armonios, organizand si ateliere de educatie pentru parinti.

 

Concursul Shakespeare School Essay Competition este unul dintre proiectele prin care Asociatia Shakespeare School pentru Educatie isi propune sa stimuleze gandirea creativa si sa motiveze tinerii din intreaga tara sa isi perfectioneze cunostintele de limba engleza. Motto-ul asociatiei este “Limba engleza deschide oportunitati” pentru ca stapanirea unei limbi de circulatie internationala poate face diferenta in viitorul tinerilor, facilitandu-le accesul spre o educatie de calitate si o cariera de succes.

 


 

24 noiembrie 2014             Think green, speak green, act green!

Imagine Essay Competition 2015 pentru FB

Shakespeare School Essay Competition dă start-ul celei de-a 7-a întreceri pentru creativitate. Elevii din toată țara sunt așteptați să se înscrie gratuit în cursa spre Marea Britanie lansată de Asociaţia Shakespeare School pentru Educaţie în cadrul concursului național de creație în limba engleză devenit tradiție în peisajul educațional românesc. Proiectul, ajuns la cea de-a 7-a ediție, promovează ideile inovative și răsplătește performanța tinerilor talentați cu premii în valoare de peste 5.000 de euro, ce includ două tabere de vară în Marea Britanie.

Provocarea acestei ediții este: Think green, speak green, act green!

Participanții, tineri între 11 şi 20 de ani, trebuie să scrie un text original în limba engleză prin care să exprime propria viziune despre cum putem să păstrăm Planeta Pământ o planetă VERDE, pentru generațiile viitoare.

Cele mai convingătoare idei, bine structurate și exprimate creativ în limba lui Shakespeare, vor fi răsplătite cu două tabere în campusurile unor universităţi sau colegii britanice de top, dar și cu multe alte premii constând în produse electronice și obiecte care susțin ideea de sustenabilitate.

Competiția este organizată pe două categorii de vârstă, 11-14 ani și 15-20 de ani. Participanții pot înscrie gratuit eseurile, online, pe site-ul www.shakespeare-school.ro, până pe 29 ianuarie 2015. După selecția celor mai bune 30 de eseuri, profesorii Shakespeare School stabilesc ierarhia finală în urma unor scurte interviuri cu finaliștii.

Concursul este inclus în Calendarul Activităților Educative al Inspectoratului Școlar al Municipiului București.

Anul acesta competiția va fi susținută de doi ambasadori care își asumă misiunea de a motiva participanții în depășirea propriilor limite: Andrei Roșu, sportiv de anduranță, câștigător al Cupei Mondiale de Ultra Triatlon, a cărui perseverență va fi o inspirație pentru tineri, și de Lucian Mîndruță, jurnalist, scriitor, realizator și prezentator de televiziune, cu peste 24 de ani de experință editorială, un exemplu notabil de succes în carieră.

Mai multe detalii despre temă și regulament se găsesc pe pagina competiției, aici.

Asociația Shakespeare School pentru Educație, fondată în anul 2011, este o organizație nonprofit ce are ca misiune sprijinirea tinerilor talentați să își urmeze pasiunile prin perfecționarea limbii engleze și ajutarea copiilor cu oportunități reduse să se dezvolte și să învețe limba engleză. Printre proiectele asociației se numără burse de studiu pentru aprofundarea limbii engleze, concursuri de creație având ca premii școli de vară în Marea Britanie, campanii în licee privind certificările internaționale cât și cursuri de engleză predate de peste 200 de voluntari copiilor din cele 30 de centre sociale partenere din București și alte orașe ale țării. Asociația promovează dezvoltarea tinerilor într-un mediu armonios, organizând și ateliere de educație pentru părinți.

Concursul Shakespeare School Essay Competition este unul dintre proiectele prin care Asociația Shakespeare School pentru Educație își propune să stimuleze gândirea creativă și să motiveze tinerii din întreaga țară să își perfectioneze cunoștintele de limba engleză. Motto-ul asociației este “Limba engleză deschide oportunități” pentru că stăpânirea unei limbi de circulație internațională poate face diferența în viitorul tinerilor, facilitându-le accesul spre o educație de calitate și o carieră de succes. Concursul oferă șanse egale tinerilor din întreaga țară de a experimenta viața într-un campus universitar britanic de top și de a studia limba engleză la cele mai înalte standarde.

Parteneri educaționali și sponsori: Inspectoratul Școlar al Municipiului București, RATE – Romanian Association of Teachers of English, BETA – Bucharest Enghlish Teachers Association, FNAP – Federația Națională a Asociațiilor de Părinți, Consiliul Național al Elevilor, Cărturești, British Council, Fischer International, Arcub, Unilever, Simaco Advertising.

Parteneri media: Radio ZU, TVR, Evenimentul Zilei, Cariere, Ziarul Ring, Curierul Național, TV City, RADOR, Sfatulpărinților.ro, Suntpărinte.ro, Babycafe.ro, Părinți.com, Clubulmagic.ro, Totuldespremame.ro, Amdoar18ani.ro, IQool.ro, B365.ro, Teen Press, România Pozitivă, Nonguvernamental.ro, Blogunteer, Blidaru, Dreamcatchers Romania, Edu-News, Federația VOLUM, Fundația Pentru Dezvoltarea Sociatății Civile, Romanticu.ro.

 


 

24 octombrie 2014

Balul Steluțelor 2014 – în acestă seară

1015688_541449972621742_2772440284715010957_o

 

În fiecare an, Asociaţia M.A.M.E. organizează Balul Steluţelor, un eveniment caritabil cu scopul de a strânge fonduri pentru susţinerea copiilor bolnavi de cancer şi alte boli grave, de care are grijă.

Ediţia de anul acesta va avea loc vineri, 24 octombrie 2014, începând cu ora 19:00, la Hotel JW Marriott, Sala Grand Ballroom. Pe lângă tradiţia de a strânge laolaltă personalităţi din toate domeniile care să sprijine activitatea Asociaţiei M.A.M.E., în ediţia de anul acesta avem deosebita onoare de a o numi pe Anca Lungu, îndrăgita prezentatoare TV, Ambasador al Centrului Steluţelor, un centru de suport şi recuperare destinat copiilor cu afecţiuni grave.Invitatie de Onoare Balul Stelutelor

„Sunt onorată să primesc acest titlu şi voi face tot ce îmi stă în putință pentru a reprezenta acest loc minunat, în care copiii şi părinţii lor sunt alinaţi şi vindecaţi. Le mulţumesc tuturor celor care au creat Centrul Steluţelor şi, mai cu seamă, voluntarilor. Ei sunt sufletul acestui mecanism de făcut bine şi sunt mândră că de azi mă pot număra printre ei.”, Anca Lungu, prezentatoare TV.

Gazdele serii, prezentatorii TV Răzvan şi Dani, vor antrena atmosfera şi vor prezenta momentele pregătite cu drag de artişti renumiţi: trupa Amadeus, Ellie White, Leon Magdan şi Andra Gogan. Punctul culminant şi mult aşteptat al balului va fi licitaţia cu strigare a obiectelor dăruite de artişti şi alte personalităţi publice din dorinţa de a fi alături de copiii bolnavi.

Balul Steluţelor este un eveniment caritabil la care puteţi participa prin achiziţionarea unui bilet individual în valoare de 100 € sau a unuia dintre pachetele de beneficii pentru companii: 1000 €, 2000 € sau 3000 €.

Toate fondurile strânse vor susţine, pe parcursul anului 2015, activităţile desfăşurate în cadrul Centrului Steluţelor, un centru de suport şi recuperare destinat copiilor bolnavi de cancer şi alte boli grave.

Cum a fost la ediția din 2013 a balului Steluțelor puteți vedea aici.

Lasă un comentariu