Fundraiser călător ( UK)

dragi prieteni, friendraiseri si fundraiseri,

Astăzi m-am gândit să împărtășesc din experiența unei călătorii de 1400 de km in UK, călătorie în care am fost cu ochii pe modul lor de a face fundraising și de a-l comunica.

Ce am simțit, in general?

Mesajele de Fundraising nu invadează deloc spațiul. Modul de a solicita este mai mult pasiv, prea puține organizații își permit să apară la TV. Am văzut doar o singură echipă de fundraiseri stradali, cei de la Home Fundraising.

Cea mai răspândită metodă este cutia de donații.

IMG_20160213_112311

 

IMG_20160209_091459

 

IMG_20160210_105350

o investitie de 520 milioane de lire in campusul universitare Manchester

IMG_20160212_094434

foarte multe ONG se finanțează prin magazinele lor second-hand sau ceainariile proprii

IMG_20160214_162209

Cât am stat acolo am văzut un singur spot TV de fundraising al celor de la UNICEF UK. Era o campanie de donații recurente prin sms.

Cam atât despre călătoria aceasta,

continui cu alte tări și modul cum se vede fundraisingul lor de către călătorii străini,

Cristiana,

dreamcatcher

Anunțuri
Etichetat , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s