De la sponsor la prieten #ceassfatui

10953184_1058271974199719_8193428675407516323_n

Nu ştiu dacă eu am fost cea care am ales să fac fundraising sau fundraising-ul m-a ,,ales” pe mine. Ideea e că atunci când am început să fac asta, mi-am dat seama că îmi place şi m-am întrebat de ce nu am început mai demult.

Deşi provocator, poate să îţi ofere cele mai mari staisfacţii!

Cum îţi transformi sponsorul în prieten?

Ei bine, nu îl transformi tu, pentru că el, sponsorul, nu e vreun obiect pe care îl modifici cum vrei. Respectul, încrederea şi seriozitatea, sunt parte din ,,ingredientele” care îţi vor transforma sponsorul în prieten.

Nu există reţete universale, e vorba doar de chimie între oameni. Unul dintre principalii sponsori, care între timp mi-a devenit prieten, mi-a mărturisit că l-am convins instantaneu cu modul în care l-am abordat. Ce i-am spus? Că nu îi cer nimic. Vreau doar să îmi fie partener în organizarea unui eveniment. Atât.

Să fii fundraiser necesită, fără îndoială, şi pregătire teoretică.

Să ai idee despre campanii, despre ce şi cum, când ori cu ce categorie de public funcţionează.

Mai presus de orice, însă, să fii fundraiser înseamnă să ştii să preţuieşti ce ţi se dăruieşte şi să dăruieşti la rândul tău.

Din ceea ce eşti.

Cu drag,

Mara Matei

Fundraiser

Lasă un răspuns

