Sclavia modernă a primit un nume: fundraiser

Revolta care a dus la acest material a venit de la un anunț de recrutare de Coordonator Comunicare si Fundraising

sclavie

Ce se cerea în anunț? Iată mai jos:

Elaboreaza strategia de comunicare a organizatiei;
– Realizeaza planul de promovare al activitatii organizatiei;
– Realizeaza materialele de promovare si prezentare ale fundatiei;
– Updateaza permanent website-ul si pagina de Facebook a fundatiei;
– Elaboreaza comunicatele de presa, prezentarile organizatiei, newsletterele;
– Promoveaza si evalueaza imaginea organizatiei in mass-media;
– Elaboreaza/traduce documente/rapoarte la cererea Directorului Executiv;
– Identifica potentialii sponsori si donatori;
-Organizeaza evenimente si activitati de strangere de fonduri;
-Redacteaza scrisorile de sponsorizare, aplicatiile, proiectele;
-Realizeaza prezentari si rapoarte (inclusiv in limba engleza);
-Intreprinde actiuni in vederea cresterii nivelului de vizibilitate a fundatiei;
Cerinte
Studii universitare, de preferat in domeniul socio-uman
Limba engleza – nivel avansat; operare PC nivel avansat (Windows, Office, Internet), disponibilitate pentru program prelungit, rigurozitate, corectitudine, flexibilitate
Constituie avantaj: experienta de munca intr-o organizatie non-guvernamentala din domeniul social, in scrierea de proiecte si fundraising.

Revolta a venit din faptul că

1. Organizația e mică, deci nu are habar să își facă singură strategia ( altfel ar fi înțeles că 1 om care să le facă pe toate=lipsă de rezultate)

2. doar cafeaua și spălatul pe jos nu sunt la cerințe

3. unde e oferta din partea organizației?

4. se confundă fundraisingul cu scrierea de granturi

5. din încărcătura care e pe poziția aceasta am înțeles că se doarme la birou și adio concedii

6. ce, nu își place să fii omul-orchestră? tu centrezi, tu dai cu capul! Tu traduci, tu scrii, tu execuți.

7. nu m-aș mira ca targetul de fundraising să fie de 1 milion de euro, măcar să fie ceva serios în astea:))

8. M-am gândit să il ajut pe omul acela, așa că punctul ”cresterii nivelului de vizibilitate a fundatiei” s-a realizat, căci am făcut eu cunoscută fundația.

Alo, fundraiserul este un profesionist, mândru de munca lui, nu un cerșetor! Nu vă permiteți astfel de oameni, așa că nu mai dați astfel de anunțuri. Scrieți direct: Dorim sclav! Asta vă garantează că nu mai stau cu ochii pe voi!

Ce să le mai explici că fundraising face toată lumea într-o organizație? Ce să le spui că trebuie să investească 2 ani ca omul adus să devină profitabil( asta dacă face dar fundraising, nu și cafeaua la birou).

Trist, un exemplu clar de AȘA NU!

Cristiana,

Dreamcatchers

Anunțuri

2 gânduri despre „Sclavia modernă a primit un nume: fundraiser

  1. Anemari spune:

    saptamana trecuta o organizatie dadea anunt ca angajeaza fundraiser pe un an. le-am trimis mesaj ca e o idee paguboasa doar pe un an. mi-au raspuns ca au un grant si nu pot angaja mai departe de perioada grantului. 🙂

  2. Elena Istrati spune:

    Felicitari pentru articol!!!Spor si Doamne-ajuta pentru saptamana asta. Cu  drag,Elena

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s