Puterea lui Mulțumesc, free e-book

4051305996_8c893ac86d_o Prieteni dragi, lansăm astăzi o serie de Fundraising ebooks. Prima lansată este Puterea lui Mulțumesc, un îndrumar despre cum și cât și cât de des să mulțumim voluntarilor, prietenilor, sponsorilor. Seria mai cuprinde:  Primii pași în fundraising, 1 idee pe zi, Ce aș Sfătui, Așa DA, așa Nu în fundraising, Scrisori care aduc fonduri, Radiothon și campaniile prin SMS, Dicționarul fundraiserului.

Am dorit ca această serie să ajute fundraiserii la început de drum, dar și pe cei experimentați. Am scris având mereu în minte începuturile mele ca fundraiser. Am dorit să dau exemple din munca mea, din piața noastră de fundraising, din campaniile prietenilor mei. Pentru că trăim în epoca online, am îmbrăcat toată seria în haine e-book. Vă mulumesc pentru înspiratia din fiecare ziCristiana Ionescu, autor, fondator Dreamcatchers România.

Puteți descăra această publicație, de aici:  2015-Puterea-lui-multumesc

Spor la citit și aplicat! !

Dreamcatcherii
Lasă un răspuns

