to infinity and beyond

Mi se cere să ghicesc, foarte des, ce va fi în următorii ani în fundraising!

ghicitoarea

Ce organizații vor rezista, ce organizații vor crește și se vor dezvolta, cum să își planifice succesul pe termen lung?

Așa că mi-am scos globul de cristal, pardon, cubul Rubik, și am purces la a extrage câteva căi ce vor oferi răspunsuri pozitive dorințelor organizațiilor…..le vor ajuta să meargă TO INFINITY AND BEYOND!

Fonduri publice

Organizațiile trebuie să continue să facă presiuni ca munca pe care ele fac, muncă în slujba unei comunități, să fie acoperită din fonduri publice, aceasta fiind , evident, in beneficiul public. Așadar, subvenții, alocații, parteneriate public-private pentru un viitor sigur pe termen lung.

DAR- nu uitați că este sănătos ca aceste fonduri publice să nu depășească 15-20% din buget!

Donații periodice

am atins subiectul acesta de mai multe ori aici, pe blog! Argumentele mele le găsiți aici și aici

Crowdfunding                                                                                                                                                                

Treptat se cristalizează și la noi acest mechanism. Am scris despre platforma pe care o consider cel mai aproape de ceea ce se întamplă la nivel international in crowdfunding, o platformă ce are în spate fundraiseri- Galantom

Cele mai cunoscute platforme sunt Kickstarter, Justgiving, etc

Idei noi, inovatoare

Am atins câteva din aceste idei în Campania #1ideepezi

Învățarea continuă

ONGurile trebuie să învețe continuu! Așadarm oamenii din fundraising trebuie trimiși constant să învețe cum pot aplica noile tehnologii în activitatea lor curentă.

Programul SUSTAIN TOMORROW este unul din programele de training care oferă informații și studii de caz din fundraising.

Succes,

Cristiana,

Dreamcatcher

Lasă un răspuns

