Baking the cake sau prăjitura dulce din fundraising

Dragi prieteni, dragi friendraiseri, dragi fundraiseri

Știm că munca voastră este provocatoare, plină de momente vesele, dar și de lacrimi. Știm că partea cea mai grea a acestei profesii vine din modul în care , intern, sunt percepute eforturile fundraiserilor. Nu rareori am auzit președinți și directori executivi de organizații care măsoara munca fundraiserilor doar în suma de bani atrasă de aceștia.

Dar oare este de ajuns? Este corect? Ce ingrediente punem în prăjitura fundraisingului ca ea să fie gustoasa?

backing the cake in fundraising

Ce trebuie, de fapt, să raporteze un fundraiser ca rezutat al muncii sale? Către cine trebuie să raporteze? Cum trebuie să arate un astfel de raport?

Iată tema următorului nostru modul din programul SUSTAIN TOMORROW 2014, FUNDRAISING REPORTS, ce va avea loc pe 10 iunie, de la ora 9.30 la ora 16.00.

Vom aborda pe parcursul atelierului o seamă de indicatori care măsoară real performanța în fundraising, spre exemplu:

–          Numărul de prieteni ai organizației

–          Numărul de voluntari

–          Rata de răspuns

–          Costul per donator

–          Costul per beneficiar

–          Numărul de scrisori de mulțumire

De asemenea, vom evidenția aspectele ce trebuie raportate intern ( către consiliul director, președinte, directorul executiv) și cele ce trebuie raportate extern( către finanțatori și sponsori, către publicul larg, către presă). Ce este mai important? Și pentru cine? Cum trebuie să arate un astfel de raport?

La acest modul sunt invitați să participe și directorii executivi, președinții și vicepreședinții de organizații, pentru a putea obține o înțelegere comună a fundraisingului, asumată de întreaga organizație, acesta fiind un element esențial în succesul strângerii de fonduri. De asemenea, modulul va fi util pentru designul fișei de post a fundraiserului organizației- ce să îi cerem, cum să îi măsurăm munca, ce înseamnă succesul în munca lui.

Elementele esențiale, noțiunile și instrumentele de raportare vor fi prezentate de experți cu experiență vastă în acest domeniu.

Înscrierile, în limita a 15 locuri, se pot face aici

Vă așteptăm să coacem împreună cea mai gustoasă prăjitură a fundraisingului,

Dreamcatcherii

Anunțuri
Etichetat , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s