Despre 2% si sansele sale de succes

Dragilor, de-a lungul anilor am scris despre ce merge si ce nu in acest tip de campanie.

Le reiau aici, cu bucurie, caci este un tip de campanie in care toate organizatiile din România investesc resurse. Ar fi păcat să nu se și întoarcă.

2%

1. Formularele de 2% nu se strâng în birou, ci în afara lui.

2. Succesul este abordarea față în față=FRIENDRAISING!

3. Nici o campanie super, ultra, mega, multichannel,  făcută din birou,  nu aduce succesul= nu facebook, twitter, LCD, outdoor, metrou, ecrane, materiale în reviste și ziare

Ce aduce succesul? cum poți face 1 milion de euro din acest mecanism? Găsiți un studiu de caz aici

De ce susțin investiția în campanii ce aduc fonduri predictibile? găsiți argumentele aici 

Mulțumesc,

Cristiana

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s