#1ideepezi Fundraising- Ideea 4-Scrisorile prieteniei

#1ideepezi

Ideea 4- Scrisorile prieteniei

letter

Concept:

Ipoteza 1– Organizație  mică

Ipoteza 2– Organizație mare

Premize:

(indiferent de tipul de organizație)

–  este important să avem angajament de lungă durată in fundraising

– o strategie de atragere de fonduri

– un plan anual, cu accent pe recrutarea de donatori recurenți (persoane fizice și juridice)

-un grup de suporteri

Cum funcționează campania?

Ipoteza 1- Organizație  mică

  1. Invităm 100 de prieteni să voluntarieze,  scriind de mână câte unui prieten personal o poveste. Povestea se va încheia cu un apel la donație, de minim  30 lei lunar.

In acest fel vom avea 100 voluntari+100 donatori persoane fizice.

2. Poți introduce și opțiunea 2- o scrisoare către o companie cunoscută de voluntari, care să fie convinsă să sponsorizeze cu 500 lei/lună.

Vom avea încă 50 companii noi prietene.

Toate scrisorile vor putea fi postate, ca și poze,  pe o pagină dedicată facebook , legată de pagina de site, unde, se vor putea înscrie, pe un formular creat, și voluntarii.

Este nevoie de 3 scrisori pe zi ca să atingem 100 scrisori pe lună.

Pont: știu că atunci când faci pe facebook o astfel de campanie, este un impact promoțional atât de mare,  că unele companii donează sume mari, doar ca să fie nominalizate pe pagina campaniei.

Organizația+voluntarii+ echipa+ presă= mulți prieteni pe facebook.

Să presupunem că avem in medie 200 de prieteni pe facebook, așadar vom atinge prin campanie

100 voluntariX200 prieteni+ 200 fani organizație+ 3 membri echipaX200 prieteni= 20800 persoane

Cu o rată de răspuns minimă de  of 2%, vom avea peste 416 prieteni noi.

Cred că având câteva VIP dornice să scrie scrisoarea personală și s-o trimită unui prieten, vom maximiza impactul.

Timming: Totul se va întampla într-o lună calendaristică!

Ca impact avem:

100 prieteni X30 lei X12 luni= 36.000 lei
50 companii X500 lei X12 luni=300000 lei
Total=336.000 lei, respectiv 74.666 euro

 Ipoteza 2– Organizație mare

O organizație mare poate înmulți cu 5 până la 10 cifrele de mai sus, tinând cont că multe dintre acestea au peste 200 de voluntari dedicați, că au peste 30.000 de fani pe facebook, acces la VIP care să-i susțină și contacte pentru promovarea la nivel național.

Ce spuneți? Începeți scrierea unor scrisori ale prieteniei? Trimiteți și prietenilor #1ideepezi?

Eu încep acum:

Dragă friendraiser,

îmi face plăcere să te întâlnesc, așa că te aștept la unul din modulele noastre de curs dedicate atragerii de fonduri sustenabile, din cadrul programului SUSTAIN TOMORROW 2014.

Cu drag,

Cristiana,

Dreamcatcher

Anunțuri
Etichetat ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s