Fundraising #1ideepezi Ideea 2- Olympic Winter Night

Campania Fundraising #1idee pe zi continuă cu Ideea 2

Olympic Winter Night

 

fundraising

fundraising

Vă rog citiți și dați mai departe ideile,  pentru că,  prin circularea lor, acestea pot ajuta, mai ales organizațiile mici ce au , mai greu, acces la know-how! Mulțumesc!

Peste tot auzim, privim, ne entuziasmăm: Olimpiada de Iarnă. De aici și ideea de a aduce câțiva prieteni, într-un loc frumos, central, unde dispunem de o plasmă mai mare, pentru o seară de vizionat Jocuri olimpice.

De ce ar veni oamenii? În primul rând vin ca să socializeze, apoi, dacă le dai șansa să facă și un bine, e și mai și. Să nu uităm că, acasă, nu dispunem toți de ecrane de 1 m diametru, iar gadget people adoră asta. Dacă reușești să ai și un olimpic sau sportiv cunoscut ca și gazdă, te-ai scos.

Să calculăm:

Pasul 1– căutăm locația, o solicităm pro-bono ( nu vă temeți, este o situație win-win)

Pasul 2– concepem evenimentul- stabilim ziua, desfășurătorul, lista de invitați

Pasul 3– ne facem o listă de parteneri care ne-ar putea ajuta să obtinem  gratuit popcorn, gustări, ceva sucuri și băuturi.

Pasul 4– calculăm veniturile

Revin cu formula : nr de particianți X taxa bilet participare

Ipoteza: organizație mică, oraș mic.

DAR….ne place să câștigăm, așa-i? În plus vorbim de Jocuri Olimpice. Eu aș organiza și o Tombolă cu premii. Nu uita! Solicită premii de la partenerii tăi, la pasul 3.

Exemplu: trimitem 100 invitații de participare. Presupunem că vor participa doar 30 dintre aceștia.

30 participanțiX100 lei bilet= 3000 lei donații directe.  La aceasta se adaugă :

– biletele de tombolă- 10 leiX minim 30 bilete ( deși sunt sigură că premiile vor determina cumpărarea mai multăr bilete/participant, pentru a crește șansele de câștig) = 300 lei.

– pachete de sponsorizare pentru companiile partenere- aici aș aborda pe cei cu pariurile sportive, producătorii de popcorn, semințe și bere, echipament sportiv- cel puțin 2 pacheteX 1000 lei= 2000 lei.

Ținem cont că prima ediție a unui astfel de eveniment este cea care aduce fonduri mai mici, însă dacă devine tradiție, dacă faci 2 ediții/an, veniturile vor crește.

Total donații directe = 3000 lei+ 300 lei+2000 lei= 5300 lei

Dacă vei avea și un VIP sportiv în sală, poți licita o cină privată cu VIP, un poster cu autograf, tricou propriu semnat, iar asta poate aduce încă 15002000 lei.

Dacă ești organizație mare sau din București, atunci toate cifrele TREBUIE înmulțite cu 10.

Ce aduce o astfel de idee îm fundraisingul tău?

  1. – resurse predictibile
  2. – popularitatea asociației( indiferent de cauza ei)
  3. – continuitate, poți face periodic astfel de evenimente, schimbând tema( football night, ping pong, biliard)
  4. – recrutarea de noi donatori, persoane fizice si companii,  și loializarea celor existenți

Vă place ideea 2? Rog s-o dați mai departe! Găsiți alte idei, noțiuni de fundraising și sfaturi, în programul nostru SUSTAIN TOMORROW 2014, de cursuri destinate fundraisingului.

Succes tuturor, dragi fundraiseri!

Cristiana,

Dreamcatcher

Anunțuri
Etichetat , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s