Colecția 2014 în fundraising

Ce aduce 2014 nou în munca fundraiserilor din România?

Care sunt noutățile? Ce se schimbă? Ce vine din vest ca recomandare?

Se poartă matase sau lână, negru sau colorat, natural sau nu?

Despre ce e la modă în fundraisingul anul 2014 m-am decis să scriu astazi.

trend 2014 in fundraising

  1. Se poartă donațiile recurente, lunare
  2. Se poartă donațiile online, din ce în ce mai mult
  3. Nu au ieșit din modă vechile metode de fundraising, ba dimpotrivă, își descoperă valențe noi.
  4. Evenimentele rămân în modă și în 2014.

Dacă 27% dintre români cumpără online, adică 1 din 4 români conectați la net, având vârsta între 25 și 35 de ani, nu sunt oare aceștia și donatorii urmăriți de noi?

Dacă vă spun că românii au cumpărat online de 600 milioane de euro într-un an, v-am convins?

Detalii aici

Dar ce ne poate împiedica să avem success în 2014?

  1. Lipsa de timp pentru a produce conținut de calitate, online și offline
  2. Lipsa unor bugete pentru investiții directe în fundraising( producție de plicuri, trimiteri poștale, telemarketing, mash, bannere outdoor, publicitate)
  3. Lipsa unei strategii clare de fundraising, fuga după easy money( oportunități, granturi mici)
  4. Încapacitatea organizațiilor de a măsura eficiența unor noi metode de fundraising sau a celor deja aplicate.

 

Mult succes și poartă ce ți se potrivește!

Cristiana,

Dreamcatcher

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s