Care-i treaba cu online-ul in fundraisingul nostru?

online FR

NU, la noi nu merge online-ul…nu se atrag fonduri, românul nu donează online….
Câte astfel de opinii nu ați auzit, câte organizații nu au părerea asta, câți fundraiseri se scuză că nu fac fundraising online cu aceste opinii?
Astăzi m-am gândit să abordez subiectul, ca să vedem unde putem îmbunătăți fundraisingul online în România.


Așadar:
1. Ai un plan de fundraising? Are si componenta de online inclusă?
Este cât se poate de clar că fundraisingul online nu poate fi rupt de întreaga structură de fundraising a unei organizații, nu este de sine stătător, ci este o parte, din ce în ce mai importantă, a muncii zilnice de fundraising.
Verificare:
– Este planul de FR online parte din planul tau de FR?
– Este parte din strategia de comunicare?
– Este online-ul un canal de comunicare folosit integrat, alături de marketing direct, evenimente, raportări, etc?

2. Ai o listă de mesaje cheie pe care le transmiți pe toate canalele utilizate, cu menționarea canalului online de fundraising?
Verificare:
– Știi dacă donatorul este interesat mai mult în primirea informației online?
– Știi dacă donatorul tău stă mai mult online, decât offline?
– Ai o pagină pe site dedicată exclusiv campaniei de fundraising online?
– Îți dirijezi donatorii în cadrul paginiid e site dedicate?
– Cât de uțor accesibil și vizibil este butonul de donație online pe site?
3. Social media
„Nu, nu se fac bani pe facebook, nici pe twitter…și atunci de ce să-mi pierd timpul generând conținut aici?”
Social media nu merge ca principal canal de atragere de fonduri, decât în cazuri specifice și rare. Și trebuie să trăim liniștiți cu asta, măcar o perioadă. Dar putem folosi pentru maximizarea impactului și a comunicării acceași social media. Comunici pe email, revii pe fcebook, tottul duce către site….e simplu?

De reținut:
– În tot ceea ce face un fundraiser în viața de zi cu zi, trebuie să se gandească automat și obligatoriu și la fundraisingul online- culegere de adrese de email de la evenimente, crearea de povești dedicate exclusiv mediului online, rapoarte anuale și proiecte customizate online, studii și sfaturi ce pot fi descărcate online de pe site-ul organizației.

Dacă vă doriți multe alte tips&tricks despre fundraisingul online de la noi vă aștept în programul SUSTAIN TOMORROW , despre care găsiți detalii aici:

Cristiana,

Dreamcatcher

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s