Fundraisingul nu e despre clickuri, e despre relatii!

click

Prieteni dragi, friendraiseri si fundraiseri, incepatori sau avansati,

astazi mi-as dori sa aflati diferenta intre nesiguranta si certitudine in fundraising.

Nu stiu sa va explic altfel decat prin exemple!

1. fundraisingul se bazeaza pe friendraising.

2. fundraisingul nu inseamna click-uri

3. relatiile, friendraisingul, se mentin, cel mai bine fata in fata

4. relatiile, nu clickurile, sunt cele care aduc fonduri predictibile, constante, recurente

5. oportunitatile nu aduc siguranta si continuitate

6. e mai greu sa mentii o relatie fata in fata cand stai numai la calculator in birou

7. comoditatea impiedica succesul

8. sponsorizarile si granturile nu aduc O2 in organizatie , ci CO2.

9. 1000 de clickuri pot aduce 10.000 de lei, dar 1000 de prieteni, care dau 1 leu/zi, timp de un an aduc 360.000 lei, peste 100.000 dolari.

10. fa-ti un plan, ca sa mentii relatiile cu prietenii, pentru sanatatea si sustenabilitatea organizatiei tale.

 

 

Succes la prieteni, prieteni!

Cristiana,

Dreamcatcher

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s