Multichannel fundraising – ce înseamnă?

cuburi rubikAșa cum v-am obișnuit în ultima vreme, continuăm seria lecțiilor cu și despre fascinanta lume a fundraisingului cu un subiect care ne place: multichannel fundraising.

Astăzi ne propunem să vă arătăm principalele detalii de care trebuie să țineți seama atunci când gândiți astfel de campanii:

  • Găsirea celor mai potrivite canale de comunicare a campaniei
  • Dezvoltarea unui layout/concept care să se poată dilua  creativ pe toate canalele alese
  • Includerea unei component de direct mailing in mixul de canale de promovare
  • •planifică un rol major al comunicării email în economia campaniei…dar nu te opri doar la asta
  • Integrează perfect SMS-ul în strategia campaniei
  • Sprijină strategia online cu social media
  • Planificați o component de reînoire a donatorilor
  • Dă-ți seama dacă procedezi correct. Cum? Teste, teste și iar teste…
  • Folosiți toate fețele cubului Rubik- TV, Radio, Bus Shelters, LCD screens, outdoor( ATL și BTL)

Dar pentru a dobândi cunoștințe și detalii pentru o calibrare mult mai fină a unei astfel de campanii vă așteptăm la cursuri și la MASTERCLASS Fundraising Go Mobile.

Detalii și înscriere aici: https://dreamcatchersromania.wordpress.com/2013/08/29/fundraising-go-mobile-masterclass-agenda/

Succes la friendraising,

Cristiana, a dreamer that believes

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s