#tabaradefundraising

Prieteni,

tocmai s-a încheiat prima ediție a Fundraising Summer Camp 2013.

Timp de 4 zile am stat alaturi de oameni dragi, am invatat ultimele noutati și trenduri in fundraisingul de pe la noi, am avut multe provocări, mancare buna, gradina frumoasa, prietenii.

Am luat cu noi, acasa: prieteni pe viata, strategie, optimism, viziune, planuri, claritate, 1kg in plus si colesterol.

Ne-au fost dragi clipele alaturi, oamenii care au inteles ca fundraisingul se face doar cu zambetul pe buze, atitudinea pozitiva, curaj, indrazneala, planificare.

Ne-am povestit despre mobile fundraising, QR codes, sisteme de managementul donatorilor gandite fix pentru piata romaneasca, mentoring, design, layout, ce e bine si ce nu, la noi si la altii, idei de evenimente eficiente, harta calitatilor unui fundraiser..si multe altele.

Am spus cu greu : La revedere, tabara draga!

Ce ne-a ramas pana anul viitor? Prietenia, spiritul de colegialitate, intrajutorarea!

Nu intamplator astazi este International Friendship Day!

MULTUMIM  Olivia,  Tedy,  Cătălin&Bogdan,  Ane, Maria, Andreea, Olivia, Cezara, Emil, Tedy, Mihaela, Adriana, Sica pentru tot ce ne-ati invatat chiar voi zilele acestea! Sharing & learning a fost leitmotivul taberei.

Sa auzim de planuri minunate, de campanii inedite, de succese si sa ne revedem la anul cu bine!

Iar aici veti putea vedea un film despre atmosfera de la #tabaradefundraising 2013 : http://youtu.be/CkPGrbA3IhE

Dreamcatcherii

Lasă un răspuns

