Daca de maine nu mi-ar mai pasa?

 150201_465708203479430_364154594_n

Cu aceste cuvinte am pregatit si discursul nostru la TEDx anul trecut. Dar nu sunt numai cuvinte, e o stare de spirit care apartine tuturor celor care isi dedica viata pentru a ajuta lucrurile la care tin.

Indiferent de domeniu, ideea ramane: daca de maine nu mi-ar mai pasa? ce s-ar putea intampla?


Noi am raspuns: “as preferea sa mor azi” si multi cred ca exageram.
Simplul motiv pentru care am avut un asemenea raspuns este pentru ca asta stim ca trebuie sa facem cu viata noastra. E o chemare pe care nu  ai cum sa o ignori si tot ce poti sa faci este sa fii sincer cu tine. De aici si sinceritatea noastra in acest raspuns “extrem”.

Ce incerc sa spun este ca frica de esec dispare atunci cand stii ca asta vei face pana vei muri.
Daca stai sa vezi problema din acest unghi atunci idei ca : “exista bariere” si ” poate sa nu iasa” DISPAR. Nu te mai gandesti ca „mai bine aman campania aia pentru anul viitor ca acum nu suntem pregatiti” sau „nu pot sa fac evenimentul ala pentru ca nu am un buget”.


In momentul in care cladesti, distrugi, recladesti si apoi ajungi sa distrugi partial, lucrurile incep sa prinda forma si incepi sa ai instinct.

 

Anca Echim,

Friendraiser si Dreamcatcher

Lasă un răspuns

