cum sa faci peste 1 milion de euro din campania 2%?

dragilor,

pentru ca este o tema de „sezon” cum se spune, am decis sa va prezentam astazi un studiu de caz despre campania de dirijare a procentului din impozitul pe veniturile realizate.

De retinut ca studiul de caz vizeaza o organizatie mare, ce investeste sume considerabile in „afacerea binelui” si care, desigur, culege roadele!

Iar partea de strategie este demna de luat in seama, mai ales ca , atunci cand iti pui obiective pe termen mediu si lung, reusesti sa ai rezultate care sa te surprinda chiar si pe tine!

tara: studiul de caz se refera la campania din Polonia, unde procentul este de 1%, nu ca in Romania

anul: 2008

venitul brut: 1 875 206 Euro

buget investit: 174 210 Euro

organizatia: SOS Satele Copiilor Polonia

Ce au făcut ei de a iesit atat de frumos? Vedeti in prezentarea de mai jos.

Succes la generarea de idei creative care sa aduca cat mai multe formulare de dirijare a celor 2 din impozitul pe venit!

Cu drag,

Dreamcatchers

tax campaign-Poland-2008-case study

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s