De ce nu-mi plac lucrurile negre, zilele negre, inimile negre

Azi e negru: Vinerea Neara, Black Friday sau cum s-o mai numi…

Sigur, este asa numai pentru unii, caci mie astfel de zile cu conotatii negre nu-mi plac.

Eu aleg verde astazi! dar as putea sa aleg rosu sau galben, bleu sau vernil, curcubeu, steme, litere sau cifre colorate diferit.

Dar mai mult de atat eu astazi aleg sa nu ma supun presiunii maselor , ci sa aleg ceea ce ma reprezinta pe mine ,ma face mai valoroasa ca om in ochii copilului meu, imi mangaie sufletul!

Astazi aleg sa fac nota discordanta, sa generez sprancene ridicate si riduri intre ochi, sa ma las spurcata de mercantilism, doar pentru ca nu-l apreciez.

Astazi,pentru ca m-a scos din ale mele nebunia asta, am zis ca trebuie sa fac ceva!

Si mesajul pe care am ales sa-l transmit prietenilor este: nu-ti umple casa cu prostii, doar ca-s astazi ieftine!

Transforma Black Friday in green…sau orice culoare iti trece prin cap, dar  numai nu lua lucruri!

Obtine sentimente si experiente: zambetul unui copil pe care il trimiti la scoala, al unui pacient care nu are dureri, al unui batran caruia i se da o supa calda, al unui catel salvat din strada!

Orice donatie pe care o faci astazi iti va aduce mai mult decat un % de discount!

Alege oricare din organizatiile de care ai auzit sau care stii ca lucreaza in localitatea ta!

MULTUMESC!

Cristiana,

Dreamcatcher

Lasă un răspuns

