Hristos a Inviat!

dragi prieteni,

va doresc o primavara cu oameni dragi alaturi, cu lucruri simple si viata traita din plin, cu zambete de copilasi si lumina!

Cristiana

Dreamcatcher

Un gând despre „Hristos a Inviat!

  1. Draga Cristiana,
    Te-am gasit cautand pe net o posibilitate de a aduna fonduri pentru o societate non-profit care ingrijeste batranii bolnavi de Alzheimer, si nu numai. Este vorba de Asociatia crestina de caritate Bethesda din Suceava.
    Am ramas profund impresionat de povestea ta de viata si de realizarile tale in domeniul colectarii de fonduri in scopuri caritabile.iti scriu aceste randuri in speranta ca imi vei da un cat de mic ajutor, macar cateva sfaturi. Iata povestea mea pe scurt:
    Ma numesc Claudiu Dumbraveanu, am 51 de ani, locuiesc in Botosani si sunt de profesie inginer energetic.
    Actualmente sunt director de divizie la Electro Alfa International Botosani, firma de antreprenoriat si producator de echipamente electrice.
    Sunt casatorit, am 2 copii din alta casatorie.
    Din 2008 m-am lasat de fumat dupa 33 ani, tot atunci m-am apucat de sport.Din 2010 am inceput sa alerg, la inceput ca sa umplu timpul cat sotia facea calarie la o herghelie de langa Botosani.
    De aici a plecat totul;pana acum am participat la 3 maratoane si anume:
    Maratonul International Bucuresti in 9.10.2011
    Maratona di Roma in 18.03.2012
    Vienna City Marathon in 15.04.2012
    Motivul pentru care am inceput sa alerg la maraton a fost provocarea cu mine insumi, am dorit sa-mi demonstrez ca pot mai mult, am vrut sa-mi testez sanatatea si ambitia.Din acest punct de vedere am reusit, dar am castigat ceva la care nici nu ma gandeam, ceva cu totul neasteptat.
    La competitiile la care am fost precum si in RO Club Maraton in care m-am inscris, am gasit oameni deosebiti, de toate varstele si meseriile.
    Am vazut zeci de mii de oameni entuziasti care au ca pasiune acest sport si care vin la aceste manifestatii ca sa sociializeze, sa alerge, sa fie fericiti.
    Foarte multi dintre acestia isi dedica aceasta pasiune unui scop nobil, acela de a strange fonduri pentru oamenii care au nevoie de ajutor din partea societatii: copii bolnavi sau fara adapost, batrani care sufera de boli cumplite, oameni pe care soarta i-a lovit.
    Uitandu-ma la toti acesti entuziasti care muncesc, se antreneaza, aloca timp si bani pentru toate aceste cauze, m-am hotarat ca este mult mai important sa faci ceva pentru caritate decat pentru ambitia personala.
    De aceea, as vrea sa ma dedic unei actiuni de strangere de fonduri, sa particip in toamna asta la un mare maraton international-New York sau Atena cu scopul de a strange bani pentru ajutaorarea batranilor bolnavi de Alzheimer.
    Am ales aceasta cauza dintr-un motiv simplu:Mama mea a fosta lovita de aceasta boala cumplita in urma cu cativa ani.Romanai nu este inca pregatita sa faca fata acestei cumplite boli.Stateam neputinciosi si ne uitam in ce hal ajunsese mama, fara sa stim ce trebuie sa facem in afara de administarea unor medicamente foarte scumpe si foarte ineficiente.
    Nimeni nu poate ingriji un bolnav de Alzheimeri daca are si alta activitate sau daca nu este special pregatit pentru asta.Un asfel de bolnav trebuie ingrijit in conditii speciale si trebuie supravegheat permanent.
    Parintii mei locuiau in Suceava, noi in Botosani, tata are 82 de ani, nu-si poate purta nici lui de grija daramite unui bolnav.
    Totul se transformase intr-un calvar, pana cand am gasit intamplator caminul de batrani Victor de la Ilisesti, jud. Suceava.
    Acest camin este administrat de Societatea crestina Bethesda, prin doamna Munteanu Viorica.
    Datorita acestor oameni minunati de acolo, am reusit sa-mi internez parintii, care in sfarsit au inceput sa primeasca alinare si ingrijire la un nivel profesionist.
    Cand intri in acest camin si vezi confortul, curatenia si lumina celor aproximativ 40 de bolnavi, ai impresia ca ai nimerit la o pensiune de 4 stele.
    Nu-mi inchipuiam ca in Romania poate exista o astfel de institutie.
    Ca sa poata functiona, aceasta societate are nevoie de ajutorul oamenilor care pot si vor sa doneze putin din ceea ce au, aducand astfel putina alinare unor oameni batrani si suferinzi.
    Acesta este scopul pentru care vreau sa alerg la viitoarele maratoane: sa adun fonduri pentru ingrijirea acestor bolnavi.
    Daca poti sa ma ajuti cumva, cu un sfat, cu o idee cum sa fac, de unde sa incep, cui sa ma adresez, ti-as ramane recunoscator.
    Cu mutumiri in speranta ca vei avea timp sa citesti aceste randuri,
    Claudiu Dumbraveanu.
    Datele mele de contact:
    claudiu.dumbraveanu@yahoo.com
    0727225440

Lasă un răspuns

