Am cautat valoarea #soscopilaria

Si nu succesul…asa cum am inteles de la Albert Einstein ca trebuie sa fac.

De aceea, momentele de ” succes” din viata mea nu se refera la mine, ci la prietenii castigati pe viata, la ceea ce am reusit sa fac cu aceste ” succese” si mai ales pentru cine.

Sunt ceva ani de cand am adunat laolalta tot ceea ce stiam, simteam, cunosteam, am implicat toti prietenii minunati intalniti in viata si am realizat una din cele mai spectaculoase campanii radio din Romania: SOS!Copilaria.

Pentru ca intr-o zi, in Vinerea Mare, pe 2 aprilie 2010, am convins, cu sunete, peste 26.000 de romani sa sprijine copiii aflati in dificultate. S-au strans 52.000 de euro, intr-o singura zi!

Multumesc tuturor prietenilor care au inteles ca tine de noi sa schimbam ceva, care au crezut in mine si nebunia mea, care m-au sustinut in clipele de indoiala.

Si acum imi rasuna in minte imnul pe care trupa Hara l-a compus special pentru SOS Satele Copiilor Romania, inca din 2006 si pe care l-am cantat pe parcursul acelei minunate zile de maraton radio.

Daca nu il stiati, il puteti asculta aici:http://www.europafm.ro/sos/primul-maraton-radio/descarca-gratuit-imnul-sos-copilaria.html

Multumesc pentru ajutorul in implinirea magiilor pe care mi le-am propus in ultimii ani, prieteni!

Cristiana

Dreamcatcher

Un gând despre „Am cautat valoarea #soscopilaria

  1. Anca Rodean spune:

    Imi amintesc acea zi Cristiana… Sunt fericita sa iti spun ca am invatat foarte mult aflandu-ma in preajma ta (chiar daca la mare distanta) si ca ceea ce am invatat atunci am curajul sa aplic acum. Si se rasfrang pozitiv in viata tinerilor SOS . Si a mea ! Si am curajul sa nu ma opresc aici ! Multumesc si multumim … te imbratisez cu drag

Lasă un răspuns

