Alege o Picatura de bine in 2011!

Bine ne-am regasit in 2011.

As fi vrut sa va scriu urari de bine, lucruri minunate sa vi se intample, sa fiti frumosi, voiosi, voinici…dar asta va ureaza toti cunoscutii.

Eu m-am gandit sa va urez ca in 2011 sa va implicati cat mai mult in Picaturile de bine, sa faceti un bine in jur, binele pe care sa vi-l alegeti singur, in felul in care simtiti si doriti.Fie sa fiti voluntar, fie sa faceti donatii, fie sa ajutati un copil la lectii, fie sa duceti copiilor saraci jucarii de la cei mici, orice este binevenit.

Ce va ofer eu , insa? Posibilitatea de a completa un calendar al acestor Picaturi de bine.

Alege-ti ziua din an in care vrei s afaci bine. Eu am sa postez si mai multe proiecte si idei de a face bine, ca tie sa-ti fie usor sa te implici.

Dar deocamdata fa primul pas: alege ziua in care vrei sa faci un bine in 2011! te va ajuta calendarul de mai  jos.

calendar 2011

Dupa ce ai ales, da-mi de stire in cateva zile la dreamcatchersromania@gmail.com si dupa ce voi strange toate Picaturile de bine am sa pun online calendarul actualizat si propunerile mele de proiecte „de bine”.

Sa aveti un an cu magie,

Cristiana

Dreamcatcher

Etichetat

Un gând despre „Alege o Picatura de bine in 2011!

  1. Valin spune:

    Sarut mainile Cristiana.
    Oana Olariu mi-a recomandat „Dreamcatcher”, ii sunt f recunoscator pentru indrumare. Apreciez in mod deosebit initiativa ta. Vreau sa-mi rezerv zile in calendarul propus si sustinut de tine; nu as vrea totusi sa spun ce fac; precum bine stii, nu trebuie sa stie dreapta de ce face stinga in dragostea crestina; asa ca incerc aceasta dilema. Cristiana, te felicit pentru atitudine. Eu incerc sa sprijin, cu puterile-mi plapinde, mame cu copii, orfani, persoane cu diferite afectiuni si batrini; dar nu vreau sa vorbesc despre asta. Numai bine faci, numai bine ai.
    Cu ales respect…..

Lasă un răspuns

