Picaturi De Bine Delicioase

Pana acum am incercat gustari in cinci minute, cartofi gratinati si pizza la tava. Trebuie sa recunosc ca am mai furat si parti din alte retete, le-am combinat cu ce mai stiam si asa reusesc sa pun si eu un zambet pe fata unui om.

Fur din retetele lui Adi Hadean de ceva timp. „Retete fara secrete”, asa si-a denumit siteul si-mi place tare mult ca reuseste cu fiecare postare sa te determine sa scoti din dulap cel putin o oala si sa te apuci de gatit.

Spune despre el ca este bucatar de placere. Ii place sa vada zambete pe fetele celor pentru care gateste. Se implica in proiecte caritabile, gateste mese copioase pentru a ajuta la strangerea de fonduri pentru oameni care au nevoie de ajutor.

Ii multumim pentru ca pune mult, mult suflet in ceea ce face!

Elena, Dreamcatcher

Etichetat

Lasă un răspuns

