Picaturi de bine in picaturi de bine- o surpriza cu care mi-am inceput ziua

Picaturi de bine in… Picaturi de bine

Este pentru prima oara cand apuc sa citesc blogul Dreamcatchers din scoarta in scoarta. De asemeni… este prima oara cand pot „vedea” suflet in cuvinte, ba mai mult… il pot simti in amestec cu fiori… atat de mult suflet incat efectiv mi-au dat lacrimile.. si nu pentru ca au fost folosite campanii de sensibilizare pentru a obtine donatii, si nu pentru ca am vazut copii cersind si nu pentru nimic de genul… ci doar pentru ca am vazut asezat intrun proiect superb sufletul unui om superb.
Ajuta enorm, in orice moment sa vezi, sa stii ca sunt si astfel de oameni, care iubesc sa ajute doar ca sa ajute, care fac bine doar ca sa faca bine. In lacrimile mele zambesc… pentru ca prin ce am citit reusesc sa vad ca undeva exista o luminita… o luminita formata din suflet ce arde… si va arde si mai mult de acum incolo.
Ma bucur sincer ca poti face asa ceva, admir cel mai mult pe acest pamant oamenii care isi asculta sufletul si pot face „magie”. Ma simt mandra sa cunosc astfel de oameni, ma simt vie… ma fac sa simt cum imi curge sangele in vene… de ce? Pentru ca TOTUL se poate… exista… e aici cu noi!
MIRELA

Etichetat

Lasă un răspuns

