Unde de picaturi de bine

Pe Nicol Balaci am cunoscut-o acum aproape 2 ani. I-am simtit spiritul si energia, am rezonat cu ea din primul moment. Mi-a placut ca nu era in modul in care imi inchipuiam eu ca ar fi un PR de la Radio Romania.
Vorbea cu atat patima despre Radio 3 Net Florian Pittis, ca nu puteai sa n-o iubesti.
In aceasta perioada am vazut cum aduna langa radio lume multa, proiecte caritabie, sprijina realizarea unor tabere pentru copiii nevoiasi( e singurul radio din tara asta care face asa ceva), se implica in promovarea campaniilor unor ONG-uri serioase, atrage ca un magnet jurnalistii in jurul postului si ii scoate la rampa, la lumina.
Mii de picaturi de bine se intampla atunci cand o ai in preajma! iar asta o pot spune multi, nu numai eu.
Iti multumesc Nicol Balaci ca esti asa. Iti multumesc ca schimbi in bine, picatura cu picatura, undele radio.
Cristiana
Dreamcatcher

Etichetat

Lasă un răspuns

