Picaturi De Bine Pe Bicicleta

Buna dimineata! Daca tot e cald afara, m-am gandit sa va fac pofta de pedalat. Si am sa va spun despre Raul Cazan si isprava sa din vara asta.

Si-a luat un prieten, pe Calin Gruia si au mers pe biciclete 2500 de kilometri, din Sheffield, Anglia pana in Cugir, Alba Iulia.  Au facut-o pentru a le oferi copiilor din Marginimea Cugirului biciclete. De-a lungul proiectului, care s-a numit Ride Across Europe, cei doi au strans bani pentru a indeplini visul copiilor.

Raul spune ca ideea i-a venit dupa ce mama sa, profesoara in Cugir, i-a povestit despre doi pusti care veneau pe biciclete la scoala. Totusi, mai erau alti 28 de copii care se straduiau sa ajunga la cursuri, mergand pe jos 25 de kilometri zilnic.

El spune ca expresia de pe fetele copiilor, in momentul in care a venit camionul cu cele 30 de biciclete, a fost de neegalat. Ii multumim pentru farama de nebunie!

Elena, Dreamcatcher

Etichetat

Un gând despre „Picaturi De Bine Pe Bicicleta

  1. Raul Cazan spune:

    Nu eu mi-am luat un prieten ci Calin m-a luat pe mine! Iar ideea de face caritatea a fost tot o idee comuna indelung dezbatuta cu Calin!

Lasă un răspuns

